Dette er mitt bidrag i månedens utfordring hos NIB. Velkommen til vår frodige HIPPIE-BOHEM-balkong.... Håper du har hatt gode og fargerike Mai-dager så langt. xxx
Utfordringen hos Nib i desember handler såklart om julen.. All den gode stemningen kan du se her Og dette er mitt bidrag.. Ønsker deg en fin 2. søndag i advendt... xxx
For et nydelig kjøkken du har! Må sies, etter å ha tittet på det inne hos NIB!
SvarSlettØnsker deg en flott tirsdagskveld. Klem fra Monica.