My old flat - sweet memories..

Fant frem bildene fra min gamle leilighet i dag..

Leiligheten fra tiden da Bruce Springsteen hang over
 senga og var min eneste store kjærlighet,
da alle bøkene mine var sortert etter farger
 og de hvite gulvene ble malt på vei ut av døra et
 par ganger i måneden for å holdes fine.

Gode minner!!

Bildene er tatt før visning sensommer 2011..

 Litt trist å tenke på at de som flyttet inn her etter meg la belegg 
over de originale tregulvene
og malte det kule,
 svarte kjøkkenet lyst igjen..

Men sålenge de koser seg like mye der som jeg gjorde 
er det sikkert greit..











Småsentimental hilsen fra 






Kommentarer

  1. Fin leilighet! Digger de sorte veggene. Hvor er det blitt av Bruce nå da?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Uteplass på byggeplass..