Stuepiken - Augustutfordring

For en fantastisk sommer vi har hatt i år!
Dag etter dag 
med salte bad, sol i håret og lange,varme kvelder.

Og selvom sommerens siste bad
 definitivt ikke er tatt,
kjenner man allerede
 at luften er
 litt klarere og vi trekker 
fortere inn i varmen under pleddet om kveldene..

Følelsen av å ta på seg
 et par sokker for første gang på mange
 uker er like fin hvert år..

Oppussingen av huset vårt går mer
 fremover
enn på lenge og vi håper
og tror at vi i år skal feire vår første jul her..

Bildene,og
mitt bidrag til august-utfordringen hos NIB,
er tatt i stuen i 1.etg hvor veggene foreløpig er skånet for riving og sparkel...

Velkommen inn,
her er det rødvin og fyr i peisen..












Håper du har en fin mandag!

xxx







Kommentarer

  1. Elsker det første bilde og stuen din, utrolig fint!

    SvarSlett
  2. Flott, sitter gjerne ved den peisen:)

    SvarSlett
  3. råtøff stue!! tror dette er min favoritt=)=) helt klart en nydelig stue!

    Ønsker deg en fiiiiin dag!!!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig stue!
    Liker virkelig stilen!

    Lykke til i utfordringen!

    Klem fra
    Lena//Mrs. Monday

    SvarSlett
  5. Nå prøver jeg igjen, for jeg ble dratt mot bildet av stua di da jeg så det inne hos NIB i begynnelsen av uka, men det har vært noe rart med kommentarfunksjonen min så jeg har ikke fått lagt igjen skryt og heiarop;-) Det her var nemlig superfine bilder av en personlig og fin stue- jeg liker det!

    Masse lykke til!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Uteplass på byggeplass..